Vordingborg Nordlys

Vores Gæsteordning i Vordingborg ligger for enden af Haminavej bag ved brandstationen. Der er plads til 20 børn i Gæsteordningen Nordlys.

Adressen er: Haminavej 17, 4760 Vordingborg. Tlf.: 20546329

I Gæsteordningen i Nordlys er de primære voksne Heidi Jensen og Eva Rasmussen. Både Heidi og Eva har en solid baggrund og erfaring fra dagplejen og mange års erfaring i Gæsteordningen.
Når I kommer i Gæsteordningen i Nordlys, kommer I direkte ind til garderoberne, hvor I vil kunne finde en plads med barnets navn og billede. Lige ved siden af, i et åbent miljø, vil I møde børn og personale fra hele huset, der er ved at spise morgenmad. Efter kl. 8:00 skal I gå lidt ned ad gangen, og inde til højre finder I Gæsteordningen.

Indimellem vil I opleve, at jeres barn er en del af vuggestuegrupperne. Vi oplever, at der er børn, som er nysgerrige på de andre børn og de ting der foregår, så på dagen aftaler Eva og Heidi med deres kollegaer, om der er noget, der skal tages hensyn i planlægningen. Der bliver altid taget hensyn til det enkelte barns behov. Det kan forekomme, at dit barn er en del af en vuggestuegruppe efter deres middagslur.

Når der er arrangementer i Nordlys fx fastelavn, er børnene fra Gæsteordningen med. Ved forældrearrangementer ser vi det som en selvfølgelighed, at Gæsteordningens forældre deltager, hvis de har lyst.

Alle dagplejere fra Vordingborgområdet kommer på skift fast i Nordlys og leger inde som ude. På den måde har vi et tæt samarbejde, og sikrer, at børnene kender stedet og de voksne (bare en lille smule).

Se evt. mere på Børnehuset Nordlys’ hjemmeside under Gæsteordningen.

Nordlys