Gæsteordningen Stege Børnehus

I Gæsteordningen i Stege Børnehus er der plads til 8 gæstebørn.

Adressen er: Stege Børnehus, Nymarksvej 16, 4780 Stege. Tlf.: 20546326.

I vores vuggestueafdeling byder vi kommunale dagplejebarn velkommen ved deres faste dagplejers fravær. Gæstebørn anvender vores vuggestues indgang som er til højre for huset fra parkeringspladsen. Gæstebørn har garderobe i vores vuggestue og vil være i vuggestuens læringsmiljøer både inde og ude når de er i Gæsteordning.

Vi har løbende samarbejde med Dagplejen og på den måde tilstræber vi at skabe tryghed for dit barn når det kommer her.

Du skal medbringe bleer og skiftetøj. Vi har krybbe/barnevogn til børnene og laver frokost til børnene som de er vant til i dagplejen. Måltidet er økologisk og sund varieret kost og er en værdifuld stund, hvor barnet er medbestemmende.

Vi ønsker at give alle børn en nærværende og god oplevelse.

Pædagogiske medarbejdere i Stege Børnehus i vuggestuen:

Pædagog Sarah Krog.
Pædagog Kathrine Danbirk Kristensen.
Pædagogisk assistent Maybritt Oure Arnly.
Pædagogmedhjælper Dorte Pedersen.
Pædagogmedhjælper Majbritt Skov.

Som forældre er I altid velkommen til, at ringe og aftale et besøg for at få et større indblik i vores børnehus 😊
Vi glæder os til at møde jeres barn og jer.

Stege Børnehus