Åbningstider

Dagplejerne har hver især en åbningstid på 48 timer, som aftales med forældregruppen inden for tidsrummet 6.00-17.00. Fredag dog til 16.30.

Når dit barn skal starte i dagplejen, aftales bringe- og hentetid med dagplejeren i henhold til dennes åbningstid. Hvis dennes åbningstid ikke passer med den enkelte families behov, vil vi forsøge at tilpasse i samarbejde med de øvrige forældre i gruppen.

Dit barn skal som udgangspunkt afleveres senest kl. 9.00, bl.a. af hensyn til tilrettelæggelse af dagen, men især for at dit barn kan deltage i formiddagens aktiviteter sammen med de andre børn.

Dit barn skal være hentet på det tidspunkt dagplejen lukker.

Giv altid din dagplejer besked når:

• Dit barn afleveres/afhentes af andre end normalt.
  • Dit barn er syg.
  • Dit barn er rask.
  • Dit barn holder fri/ferie.

Ud over den daglige kommunikation, skal du benytte komme/gå modulet på AULA til fraværsmeldinger. Desuden kan AULA anvendes til korte skriftlige beskeder, som læses af dagplejer i middagsstunden.

Lukkedage:

Grundlovsdag (5. juni) lukkes kl. 12.00
Juleaftensdag (24. december) holdes lukket
Nytårsaftensdag (31. december) holdes lukket

Vi tilbyder plads i gæsteordning, når din faste dagplejer ikke er på arbejde.

Dertil tilbyder vi nødpasning i hverdagene mellem jul og nytår og dagen efter Kr. Himmelfart i Gæsteordningen Nordlys, hvis begge forældre skal på arbejde.