Præstø Børnehus afd. Tusindfryd

I Præstø Børnehus afd. Tusindfryd har vi Gæsteordning med plads til 15 børn.

Adressen er: Egelyvej 12-14, 4720 Præstø. Tlf.: 20546325

I Gæsteordningen Tusindfryd får dit barn mulighed for at være sammen med de samme voksne, på en velkendt stue og hvis nysgerrigheden melder sig hos det enkelte barn, er der mulighed for at gå på opdagelse i vuggestuen.

Når dit barn har været i Gæsteordningen et par gange, vil dit barn blive tilbudt at være en del af vuggestuens pædagogiske aktiviteter i løber af dagen. Vi tager selvfølgelig hånd om dit barn, og hjælper dit barn trygt og sikkert ind i det større fællesskab i vuggestuen.

Gæsteordning skal med de velkendte rammer give børnene en oplevelse af tryghed og en mulighed for at opleve at være en del af et positivt fællesskab med andre børn end dem, de til dagligt er sammen med.
De ansatte i gæsteordningen har som udgangspunkt en baggrund som dagplejere.
De har derfor indgående kendskab til børn i denne aldersgruppe og de rutiner og rytmer, der præger børnenes dagligdag hos deres faste dagplejer.
Vi er fuldt udstyret med sovefaciliteter til børnene, så du skal ikke medbringe barnevogn.
Vi har fokus på trivsel, udvikling, læring og dannelse gennem hele dagen.
De faste voksne som er tilknyttet Gæsteordningen er Lonnie og Charlotte.

Vi glæder os til at modtage jer i Tusindfryd.

Tusindfryd